Begränsad funktionalitet på webben 14-15 maj. Detta beror på att vi genomför en systemuppdatering. Under dessa dagar kommer följande funktioner på webbplatsen inte att fungera: medlemsansökan, mina sidor, medlemsregistret via webben, kontaktuppgifter till lokala företrädare och inloggning för att komma åt låsta sidor. Vid frågor, välkommen att kontakta oss på kansli@srat.se eller 08-442 44 60.
Hoppa till huvudinnehåll HälsoAkademikerna Bli medlem

Nyhetsbrevet

Vårt nyhetsbrev söker ständigt nya aktuella och intressanta uppslag och artiklar så tveka inte att skriva in och bidra med egna erfarenheter och artiklar samt med förslag på temaområden.

Nyhetsbrevet är i digital form och skickas ut till alla medlemmar via mail cirka fem gånger per år. Har du erfarenheter från ditt arbete som yrkesverksam eller studerandemedlem som du vill dela med dig av så tveka inte att skriva in till projektansvarig. Är du student som skrivit examensarbete så passar det utmärkt som underlag till en artikel. Har du arbetsuppgifter eller något intressant resultat från något projekt så är det intressant att dela med HA´s medlemmar.

I digital form finns också stora möjligheter att t.ex. koppla samman innehållet med sociala medier. Om du vill lära dig mer och utvecklas, har många idéer och kan se utvecklingspotential, och som gillar att arbeta med digital media så hör av dig till projektansvarig.

Vill du göra en insats för föreningen och utveckla nyhetsbrevet? Hör av dig till projektansvarig.

Senaste informationen i nyhetsbrevet finner du här.

Kontakt: Jimmy Ehrnholm
jimmy.ehrnholm@halsoakademikerna.nu