Begränsad funktionalitet på webben 14-15 maj. Detta beror på att vi genomför en systemuppdatering. Under dessa dagar kommer följande funktioner på webbplatsen inte att fungera: medlemsansökan, mina sidor, medlemsregistret via webben, kontaktuppgifter till lokala företrädare och inloggning för att komma åt låsta sidor. Vid frågor, välkommen att kontakta oss på kansli@srat.se eller 08-442 44 60.
Hoppa till huvudinnehåll HälsoAkademikerna Bli medlem

Studerandemedlem

Arbetsområdet Studerandemedlem fokuserar på medlemsvård och medlemsförmåner för studenter som är medlemmar i HälsoAkademikerna.

Styrelsen önskar att skapa en närmare relation med mer kontakt mellan studerandemedlemmar och styrelsen. Syftet med arbetet är att hitta en arbetsform som i framtiden kan implementeras i HälsoAkademikernas arbete som fokuserar på mervärde för studerandemedlemmar. Flera insatser är i dagsläget planerade och det krävs fler ideella krafter för att få bollen i rullning ordentligt.

Nu söker vi dig som ser vad våra studentmedlemmar har för behov och hur HälsoAkademikerna kan utvecklas för att på bästa sätt vara till stöd för våra studerandemedlemmar.

Kontakta projektansvarig för intresseanmälan.

Projektansvariga: Jessica Tallbacka
Kontakt: jessica.tallbacka@halsoakademikerna.se