Grattis till alla nya tandhygienister på KI
Publicerad: 2026-06-18 14:00
Varma gratulationer till er tandhygienister som i dagarna tagit examen från Tandhygienistprogrammet på Karolinska Institutet i Huddinge, Stockholm. Med på bilden är programansvarig Sebastian Malmqvist.